- För
utskick av snabb information till våra lag använder vi oss främst av mail
och sms.
Nytt för i år är att vi även kommer använda oss av lagsidor via
vår hemsida.
Vi använder hemsidan som den främsta källan när det gäller all
information - om allt.
Alla våra medlemmar kan logga in på vår hemsida och få tillgång
till fler funktioner och sidor på hemsidan. Se bifogade guider till
hemsidan HÄR (webbversion) och HÄR (mobilversion)
Alla grupper/lag har "lagsidor” som ni hittar uppe i
toppmenyn på hemsidan. När man loggar in och går in på sin lagsida kan
man hitta all information man behöver som gäller för sitt lag. Det
innefattar information som skickats ut på mail, kalender med träningar/aktiviteter,
kontaktuppgifter, bildgalleri m.m.
- Vi
tipsar också om att ladda ner SportAdmins Medlemsapp för att se
kommande aktiviteter, få notiser direkt i mobilen, se alla erbjudanden som
medlem hos oss, medlemskort, samt för att kunna se alla mail-utskick på
samma ställe.
Den gemensamma Facebookgruppen används exempelvis för att lägga ut
filmer/foton från uppvisningar + tävling. Ibland lägger även vi ut allmän
information till föreningen där som vi redan mailat ut/lagt ut på hemsidan. Med
andra ord, det är inget krav att vara med i den gruppen - men det är en
möjlighet för medlemmar att kommunicera med varandra, t.ex. genom köp/sälj,
fotografier och videos, peppande kommentarer m.m.
- Frågor till föreningen/lag/tränare postas inte i
facebookgruppen utan hänvisas främst till respektive levelsansvariga:
bredd@cheerxplosion.se
level1@cheerxplosion.se
level2@cheerxplosion.se
level3@cheerxplosion.se
elite@cheerxplosion.se
- Frågor gällande terminsavgifter, betalning, träningshallar,
personuppgifter, generell information om våra olika lag/grupper m.m.
hänvisas till vår kanslist:
info@cheerxplosion.se
- Frågor som rör föreningen i allmänhet hänvisas till
ledningsgruppen eller styrelsen:
ledning@cheerxplosion.se
styrelsen@cheerxplosion.se